Η παραπάνω διαδικασία ονομάζεται βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών (conversion rate optimization) και μπορεί να βοηθήσει και την δική σας ιστοσελίδα να φέρει τα αποτελέσματα που θέλετε.
Ως Conversion Rate (ποσοστό μετατροπών) ορίζεται το ποσοστό των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας που εκτελούν κάποια ή κάποιες επιθυμητές ενέργειες όπως για παράδειγμα την αγορά ενός προϊόντος, την συμπλήρωση μιας φόρμας, την εγγραφή τους στο newsletter της επιχείρησης κ.α.
Σκοπός της DS Creative είναι η αφαίρεση των εμποδίων που συναντούν οι επισκέπτες του website σας ώστε να προχωρήσουν στην επιθυμητή αγορά.
Η μεθοδολογία που θα φέρει το σωστό αποτέλεσμα
1. Σας ακούμε προσεκτικά. Πριν ξεκινήσουμε οποιαδήποτε διαδικασία προσπαθούμε να μάθουμε όσα περισσότερα γίνεται για την επιχείρησή σας. Με αυτό τον τρόπο θα ξέρουμε εξ αρχής ποια είναι η καλύτερη λύση για εσάς και τους στόχους σας.
2. Αναλύουμε την παρούσα κατάσταση. Χρησιμοποιούμε εργαλεία ανάλυσης της κατάστασης και των στατιστικών της ιστοσελίδας. Εγκαθιστούμε εφαρμογές που μπορούν να μας δείξουν τις κινήσεις των επισκεπτών στο website σας αλλά και να μας μεταφέρουν την ίδια την άποψη των χρηστών.
3. Προχωρούμε σε δοκιμές και πειράματα. Βασιζόμενοι στα αποτελέσματα των παραπάνω εργαλείων κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές στην ιστοσελίδα σας και ελέγχουμε ποια προσέγγιση φέρνει το καλύτερο αποτέλεσμα (A/B και Multivariate Testing).
4. Ολοκληρώνουμε τις αλλαγές. Ανάλυση αποτελέσματος. Αφού δούμε τι δουλεύει για την δική σας ιστοσελίδα, εφαρμόζουμε τις αλλαγές σε όλες τις σελίδες του website σας.
Τι γίνεται όμως αν δεν έχετε αρκετούς επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας; Μπορούμε να σας βοηθήσουμε και σε αυτό προσφέροντας υπηρεσίες προώθησης μέσω της Google, των social media και του newsletter marketing.
A/B και Multivariate Testing – Τι είναι;
Στο A/B testing μοιράζουμε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε 2 ή περισσότερες εντελώς διαφορετικές εκδόσεις της ιστοσελίδας (αρχική ή κάποια άλλη). Μπορούμε να αλλάξουμε είτε ολόκληρη την σελίδα είτε ορισμένα κομμάτια της, όπως για παράδειγμα έναν τίτλο, το χρώμα ενός κουμπιού κ.α. Αυτή η μέθοδος είναι καλύτερη για ιστοσελίδες με μικρή επισκεψιμότητα.
Το Multivariate testing (πολλαπλές παραλλαγές) αφορά κυρίως ιστοσελίδες με σχετικά μεγάλη επισκεψιμότητα.
Σε αυτή τη μέθοδο επιλέγουμε ορισμένους τομείς της σελίδας που θέλουμε να βελτιστοποιήσουμε (π.χ. τίτλος και φωτογραφία προϊόντος). Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας βλέπουν διαφορετικές παραλλαγές αυτών των στοιχείων. Ανάλογα με το ποσοστό των χρηστών που θα προβούν σε κάποια ενέργεια επιλέγουμε τον καλύτερο συνδυασμό και προχωράμε σε επόμενα test και αλλαγές.