Αποφασίσατε να συνεργαστείτε με μια εταιρία για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας αλλά δεν ξέρετε τι θα πρέπει να βάλετε σε αυτή, από άποψη περιεχομένου. Αυτό εξαρτάτε από το τι θέλετε να παρουσιάσετε στους επισκέπτες του site σας. Για πιο λόγο θέλετε να αποκτήσετε ιστοσελίδα; Ποιος είναι ο σκοπός σας; Απαντώντας σε αυτές τις ερωτήσεις σίγουρα θα βρείτε και το τι περιεχόμενο θέλετε να περιέχει το website σας.
Εμείς ετοιμάσαμε για εσάς μια λίστα με τα πιο βασικά στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνει μια εταιρική ιστοσελίδα ώστε να μην θεωρείται ελλιπής.
1. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ.
Ποιοι είστε, τι κάνει η επιχείρησή σας, τι έχετε να προσφέρετε στους πελάτες σας και γιατί να σας προτιμήσουν.
2. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΑΣ.
Ενημερώστε τους επισκέπτες της σελίδας σας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Δώστε τους αναλυτικές περιγραφές ώστε να μείνουν ευχαριστημένοι με τις πληροφορίες που βρήκαν στη σελίδα σας.
3. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΗΛΕΦΩΝΑ, FAX, EMAIL, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, ΧΑΡΤΗ ΚΤΛ).
Γράψτε τα στοιχεία σας σε σημείο εμφανές ώστε να μπορεί ο κάθε επισκέπτης να βρει γρήγορα τα τηλέφωνό σας ή την διεύθυνσή σας. Προσοχή μην κάνετε κάποιο λάθος σας στοιχεία επικοινωνίας. Κάτι τέτοιο θα απομάκρυνε πολλούς πελάτες! Μην “κρύβετε” τα στοιχεία επικοινωνίας σας! Οι χρήστες του internet θέλουν να βρίσκουν εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνουν. Αν μπερδευτούν θα φύγουν από την σελίδα σας!
4. ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
Αν έχει αλλάξει μια υπηρεσία σας, ένα προϊόν σας ή το τηλέφωνό σας φροντίστε να ενημερώσετε γρήγορα την σελίδα σας! Μην χάνετε πελάτες χωρίς λόγο!
5. ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΣΑΣ.
Δώστε στους επισκέπτες της σελίδας σας έναν γρήγορο τρόπο επικοινωνίας μαζί σας. Οι φόρμες επικοινωνίας είναι πια κάτι απαραίτητο για την πληροφόρηση και την εξυπηρέτηση των online πελατών σας!