Η αποστολή newsletter εξακολουθεί να είναι ένα σημαντικό εργαλείο προώθησης μιας επιχείρισης μέσω internet. Όχι μόνο βοηθάει στην απόκτηση νέων πελατών αλλά και στην σύσφιξη των σχέσεων σας με τους υπάρχοντες πελάτες σας.
Έχετε λοιπόν οργανώσει την λίστα των παραληπτών και έχετε ετοιμάσει το newsletter που θέλετε να στείλετε. Πότε όμως είναι η καλύτερη στιγμή να κάνετε την αποστολή; Πότε είναι οι παραλήπτες πιο δεκτικοί στο να διαβάσουν το newsletter που θα τους στείλετε; Διαβάστε στην συνέχεια τι δείχνουν στατιστικά στοιχεία που προκύπτουν από χιλιάδες αποστολές newsletter παγκοσμίως.
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ NEWSLETTER
Σύμφωνα λοιπόν με την ανάλυση αυτών των στατιστικών οι ημέρες που πρέπει σίγουρα να αποφύγετε είναι η Δευτέρα και η Παρασκευή. Γιατί όμως;
Δευτέρα: Η αρχή της εργάσιμης εβδομάδας. Στα εισερχόμενα έχουν ήδη μαζευτεί αρκετά διαφημιστικά emails αλλά και email που αφορούν τη δουλειά των παραληπτών. Θέλοντας λοιπόν να αδειάσουν γρήγορα τα εισερχόμενα τους και να αφοσιωθούν στα απαραίτητα για την δουλειά τους, σβήνουν απευθείας τα “μη σημαντικά” email που συνήθως είναι διαφημιστικά μηνύματα. Εξάλλου όλοι ξέρουμε πόσο δύσκολες είναι οι Δευτέρες.
Παρασκευή: Από την άλλη, η Παρασκευή μιας και είναι για πολλούς η τελευταία εργάσιμη ημέρα της εβδομάδας, η αναμονή για την ξεκούραση του Σαββατοκύριακου δεν αφήνει πολλά περιθώρια στους παραλήπτες να συγκεντρωθούν σε newsletters.
Σάββατο & Κυριακή: Η κίνηση στο internet γενικά πέφτει το Σαββατοκύριακο είτε γιατί οι χρήστες του internet επιλέγουν δραστηριότητες εκτός σπιτιού είτε γιατί έχουν κουραστεί μέσα στην εβδομάδα και προσπαθούν να αποφύγουν την ενασχόλιση με τον υπολογιστή και τα email τους. Τα αποτελέσματα της Κυριακής είναι διφορούμενα μιας και σε κάποιες περιπτώσεις η αποστολή newsletter την συγκεκριμένη μέρα έφερε καλά αποτελέσματα.
Και ερχόμαστε στις καλύτερες και αποδοτικότερες ημέρες για την αποστολή του newsletter σας.
Τρίτη, Τετάρτη & Πέμπτη: Η δουλειά έχει μπει σε μια σειρά και οι παραλήπτες είναι έτοιμοι να διαβάσουν διαφημιστικά newsletter που φαίνονται να τους ενδιαφέρουν.
Αν θέλετε να ενημερώσετε τους πελάτες σας για κάποιο event, διαγωνισμό ή προσφορά φροντίστε να στείλετε το newsletter σας το λιγότερο 3 ημέρες νωρίτερα. Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα προχωρήστε στην αποστολή 5 ημέρες νωρίτερα από το προγραμματισμένο event.
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Το ίδιο που ισχύει με τις ημέρες,ισχύει αναλογικά και με την αποδοτικότερη ώρα της ημέρας για την αποστολή ενός newsletter. Πολύ νωρίς (πριν τις 10:00 -11:00) οι παραλήπτες πρέπει να μπουν στο “κλίμα” της δουλειάς και να ξεκαθαρίσουν τα σημαντικά email από τα υπόλοιπα. Αργότερα μέσα στην μέρα (απόγευμα – βράδυ) θέλουν να ξεκουραστούν από την δουλειά τους και πολλοί θα επιλέξουν να μην διαβάσουν τα email τους.
Οι έρευνες δείχνουν ότι η καλύτερη ώρα είναι κοντά στο μεσημέρι (12:00), την ώρα περίπου του μεσημεριανού φαγητού. Οι παραλήπτες μπορούν στο διάλειμμα τους να ανοίξουν και να διαβάσουν email που δεν έχουν σχέση με την δουλειά τους.
Ας μην ξεχνούμε όμως ότι οι κανόνες έχουν και τις εξαιρέσεις τους. Το πιο σημαντικό λοιπόν είναι η δοκιμή και η ανάλυση των στατιστικών της δικής σας καμπάνιας ώστε να βρείτε την κατάλληλη ημέρα για την δική σας επιχείρηση.