Είναι αλήθεια ότι ακόμη και σήμερα πολλοί αμφιβάλλουν για το ότι η παρουσία τους στο internet (με την μορφή για παράδειγμα μιας ιστοσελίδας) θα μπορούσε να βοηθήσει την επιχείρησή τους να επιβιώσει ή ακόμα και να αναπτυχθεί εν μέσω οικονομικής κρίσης.

Σίγουρα μια σωστή παρουσία στο διαδίκτυο απαιτεί κάποιο προϋπολογισμό, μικρό ή μεγάλο, ανάλογα με το μέγεθος και την δομή της ιστοσελίδας, αλλά σίγουρα αξίζει και ένας από τους κυριότερους λόγους είναι αυτός που θα αναφέρουμε στη συνέχεια.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ

Παλιότερα, πριν το διαδίκτυο “εισβάλει” στην καθημερινότητά μας, μια από τις πιο επιτυχημένες μεθόδους προώθησης μιας επιχείρισης ήταν η λεγόμενη “από στόμα σε στόμα”. Η φήμη ενός προϊόντος ή υπηρεσίας εξαπλώνονταν από πελάτη σε πελάτη και έτσι διατηρούνταν, αυξάνονταν ή ακόμα και μειώνονταν ο αριθμός πελατών μιας επιχείρισης ανάλογα με το αν η γνώμη της πλειοψηφίας ήταν θετική ή αρνητική.

Μπορούμε να πούμε ότι και σήμερα ακολουθείται η ίδια τεχνική, σε πολύ μεγαλύτερο όμως εύρος, μιας και η γνώμη του κάθε πελάτη μπορεί να εξαπλωθεί άμεσα σε πολύ μεγαλύτερο κοινό μέσω του διαδικτύου, σε μηχανές αναζήτησης (π.χ. Google), ιστοσελίδες με reviews, forums και blogs και τέλος μέσω των γνωστών πια ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Facebook και Twitter).

ΕΝΑΣ ΧΡΗΣΤΗΣ ΤΟΥ INTERNET ΨΑΧΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣ – Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕΤΡΑΕΙ

Ας υποθέσουμε ότι ένας εν δυνάμει πελάτης σας, ψάχνει κάτι σχετικό με την επιχείρησή σας ή τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο. Αν δεν έχετε οργανώσει εσείς οι ίδιοι την online παρουσία σας (με μια ιστοσελίδα, με προφίλ στα social media, με κάποιο blog κτλ) τότε σίγουρα θα “πέσει” πάνω σε άρθρα, posts, tweets κτλ που έχουν κάνει άλλοι για εσάς.

Αυτό σημαίνει ότι η πρώτη εντύπωση που θα έχει για την επιχείρησή σας ο χρήστης του internet, θα είναι μια μη ελεγχόμενη από εσάς άποψη που μπορεί να είναι και αρνητική, μιας και όπως γνωρίζουμε, κάποιος που έχει σχηματίσει αρνητική γνώμη για κάτι, θα το μοιραστεί με περισσότερα άτομα, από ότι αν ήταν αυτή θετική.

ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ

Αποκτώντας μια online παρουσία, παίρνετε αυτόματα τον έλεγχο της πρώτης εντύπωσης των εν δυνάμει πελατών σας αυξάνοντας έτσι όχι μόνο το αίσθημα εμπιστοσύνης προς εσάς αλλά και τις πωλήσεις σας.

Πρέπει βέβαια να σημειώσουμε ότι δεν θα πάψουν να υπάρχουν αρνητικές κριτικές, αλλά τουλάχιστον δεν θα είναι το πρώτο ή και το μόνο που θα βρει όποιος ψάχνει για εσάς ή τα προϊόντα σας σε μια μηχανή αναζήτησης όπως είναι το Google.

Η DS Creative προσφέρει μια μεγάλη γκάμα υπηρεσιών με στόχο την σωστή παρουσία σας στο διαδίκτυο είτε έχετε μια μεγάλη επιχείρηση είτε ένα μικρό μαγαζί. Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων ή επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε μαζί τη λύση που σας ταιριάζει και σας συμφέρει.

Συντάχθηκε από την DS Creative