Μια διαφημιστική καμπάνια στο Google σίγουρα θα προκαλέσει αύξηση στις επισκέψεις της ιστοσελίδας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Έχουν όμως αντίστοιχα αυξηθεί και οι πωλήσεις/μετατροπές σας; Αν όχι, που μπορεί να οφείλεται αυτό; Διαβάστε στη συνέχεια κάποιους παράγοντες που μπορεί να παίξουν ρόλο στο πόσοι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας προχωρούν σε αγορά/μετατροπή.

ΕΧΕΤΕ ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΕ;

Δυστυχώς πολλές διαφημίσεις θέλοντας να “παρασύρουν” κλικ και επισκέπτες προς μια ιστοσελίδα υπόσχονται χαρακτηριστικά και τιμές που στην πραγματικότητα δεν ισχύουν. Κάτι τέτοιο μπορεί όντως να φέρει επισκέπτες σε ένα website οι οποίοι όμως γρήγορα θα φύγουν απογοητευμένοι βλέποντας ότι ουσιαστικά ως ένα βαθμό εξαπατήθηκαν.

ΜΗΠΩΣ ΣΤΟΧΕΥΕΤΕ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΞΕΙΣ/ΦΡΑΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ;

Περισσότερα κλικ δεν σημαίνουν αυτόματα και περισσότερες πωλήσεις. Όσο πιο συγκεκριμένοι είστε σε αυτό που διαφημίζετε τόσο ποιο πιθανό είναι ένας χρήστης να προχωρήσει σε αγορά. Για παράδειγμα ένας χρήστης αναζητά κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο μιας φωτογραφικής μηχανής (π.χ. Nikon d3100). Είναι πιο πιθανό να πατήσει μια διαφήμιση που περιλαμβάνει στο κείμενό της ή τον τίτλο της το συγκεκριμένο μοντέλο και εν τέλει να προχωρήσει σε αγορά.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ;

Διευκολύνετε τους χρήστες οδηγώντας τους κατευθείαν στην σελίδα που τους ενδιαφέρει. Αν δεν βρουν γρήγορα αυτό που ψάχνουν θα φύγουν και θα επιλέξουν κάποιον ανταγωνιστή σας. Ένας τρόπος για να δούμε αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι η ανάλυση των δεδομένων του Google Analytics, δηλαδή των στατιστικών στοιχείων της ιστοσελίδας σας. Από εκεί θα δούμε τις κινήσεις που ακολουθούν οι επισκέπτες σας, μέχρι ποιο σημείο φτάνουν και γιατί εν τέλει επιλέγουν να φύγουν. Το ίδιο μπορεί να γίνει και για το πρόβλημα που ακολουθεί.

ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ;

Δείξτε στους επισκέπτες σας τι πρέπει να κάνουν ώστε να ολοκληρώσουν μια αγορά. Πολλές ιστοσελίδες “κρύβουν” χωρίς να το θέλουν πληροφορίες αναγκαίες για τους πελάτες οι οποίοι εν τέλει δεν μπορούν να αγοράσουν αυτό που βρήκαν ή δεν εμπιστεύονται το website σας. Επίσης θα πρέπει να παρέχετε λεπτομέρειες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής και αποστολής, την δυνατότητα επιστροφής και αλλαγής, έξτρα ποιοτικές φωτογραφίες του προϊόντος, τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησής σας και ότι άλλο πιστεύετε ότι θα μπορούσε να αυξήσει το αίσθημα εμπιστοσύνης των πελατών σας.

ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ. ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ;

Οι χρήστες του Google συνήθως ξέρουν τι ακριβώς ψάχνουν να αγοράσουν, ανοίγουν συγχρόνως πολλές σχετικές ιστοσελίδες πατώντας τις προβαλλόμενες διαφημίσεις και μέσα σε δευτερόλεπτα έχουν αποφασίσει ποιες θα απορρίψουν. Εκτός από τηντιμή του προϊόντος, βγάζουν συμπεράσματα και για την ποιότητα του. Πως γίνεται όμως αυτό όταν δεν μπορούν να δουν από κοντά και να αγγίξουν το προϊόν που τους ενδιαφέρει; Σε αυτό θα πρέπει να βοηθήσει ο καταστηματάρχης παρέχοντας όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες (μέγεθος, βάρος, χρώματα, υλικό κ.α.) καθώς και καθαρές ποιοτικές φωτογραφίες.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣ;

Αν η διόρθωση όλων των παραπάνω δεν αυξήσει τις πωλήσεις σας τότε ίσως δεν υπάρχει το ανάλογο ενδιαφέρον από το αγοραστικό κοινό. Πριν ξεκινήσετε την καμπάνια σας καλό θα είναι να προχωρήσετε σε μια έρευνα αγοράς ώστε να επιβεβαιώσετε ότι το προϊόν σας είναι αυτό που ψάχνουν οι αγοραστές.

Αν λοιπόν το Google Adwords σας φέρνει αρκετούς επισκέπτες στην ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα αλλά δεν παρατηρείτε βελτίωση στις πωλήσεις, τότε ελέγξτε αυτά που αναφέραμε παραπάνω και θα δείτε σίγουρα τα αποτελέσματα που θέλετε.

Ακολουθούν τρία χιουμοριστικά βίντεο της Google που δείχνουν σε πραγματική ζωή προβλήματα που κάποιοι χρήστες αντιμετωπίζουν όταν κάνουν online αγορές. Θυμηθείτε ότι και στα τρία βίντεο οι πελάτες είναι ήδη μέσα στο κατάστημα. Εκεί όμως αρχίζουν τα δύσκολα.

Η DS Creative μπορεί να σας βοηθήσει στα παραπάνω και να αναλάβει την δημιουργία και διαχείριση της διαφημιστικής σας καμπάνιας στο Google Adwords. Μάθετε περισσότερα πατώντας εδώ ή καλώντας μας στο 24210 28819.

Συντάχθηκε απο την Μαρία Παπανδρέου