Το Facebook άρχισε ήδη να διαγράφει προφίλ που χρησιμοποιούνται για εμπορικούς λόγους και πολλές επιχειρήσεις έρχονται αντιμέτωπες με το δίλημμα της μεταφοράς του προφίλ σε Facebook page, ή του κινδύνου της διαγραφής.

Πολλές επιχειρήσεις μέχρι τώρα επέλεγαν για την προβολή τους την δημιουργία ενός απλού Facebook προφίλ θεωρώντας ότι υπερέχει έναντι μιας Facebook σελίδας (page). Στην συνέχεια θα αναφέρουμε μερικούς από λόγους για τους οποίους όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επιλέγουν τις σελίδες Facebook και πως μπορούν έτσι να προβάλλουν αποτελεσματικότερα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ “ΦΙΛΩΝ” ΣΑΣ

Τα απλά προφίλ στο Facebook έχουν ως όριο τους 5000 φίλους. Για αυτό το λόγο πολλές επιχειρήσεις αναγκάζονται να δημιουργήσουν ένα δεύτερο ή και τρίτο προφίλ όταν φτάνουν στο όριο που έχει θέσει το Facebook. Αυτό δεν ισχύει στα Facebook Pages μιας και δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός στον αριθμό των Like / φίλων σας.

ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Όλες οι σελίδες Facebook έχουν πρόσβαση σε στατιστικά τα οποία μπορούν να σας δώσουν μια εικόνα για την επιτυχία ή μη της δικής σας σελίδας.

stats

Κάποια από τα στατιστικά σας δείχνουν πόσοι χρήστες είδαν το post σας, πόσοι από αυτούς το πάτησαν ώστε να μάθουν περισσότερα και πόσοι το μοιράστηκαν με φίλους τους.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ FACEBOOK

Αν και δεν είναι υποχρεωτικό να ξοδέψετε χρήματα για να προωθήσετε την σελίδα σας στο Facebook, μια τέτοια κίνηση θα σας φέρει σίγουρα περισσότερα Likes που ίσως μετατραπούν σε πελάτες. Οι διαφημίσεις σας είναι στοχευμένες στους χρήστες που επιθυμείτε ανά περιοχή, φύλο, ηλικία, φίλους και ενδιαφέροντα.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΟΡΙΣΕΤΕ ΕΞΤΡΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ

Δίνοντας πρόσβαση σε χρήστες της επιλογής σας, όπως για παράδειγμα συνεργάτες ή υπαλλήλους σας όχι μόνο κερδίζετε χρόνο αλλά δεν χρειάζεται να δίνετε τον κωδικό σας κάθε φορά που χρειάζεστε βοήθεια με το προφίλ σας.

Συγκεκριμένα μπορείτε να αναθέσετε σε κάποιον άλλο χρήστη ένα από τους παρακάτω ρόλους:

  • Manager / Υπεύθυνος – Έχει την πλήρη πρόσβαση στην σελίδα και μπορεί να προσθέτει ή να αφαιρεί δαιχειριστές.
  • Content Creator / Δημιουργός περιεχομένου – Έχει πρόσβαση στα στατιστικά σας, μπορεί να δημιουργεί διαφημίσεις, να στέλνει μηνύματα, να δημιουργεί posts, να απαντάει ή να διαγράφει σχόλια χρηστών, να επεξεργάζεται την σελίδα και να προσθέτει εφαρμογές.
  • Moderator / Συντονιστής – Έχει πρόσβαση στα στατιστικά σας, μπορεί να δημιουργεί διαφημίσεις, να στέλνει μηνύματα, καθώς και να απαντάει ή να διαγράφει σχόλια χρηστών.
  • Advertiser / Διαφημιστής – Έχει πρόσβαση στα στατιστικά σας και μπορεί να δημιουργεί διαφημίσεις.
  • Insights Analyst / Αναλυτής στατιστικών στοιχείων – Μπορεί να έχει πρόσβαση στα στατιστικά της σελίδας σας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΕΝΟΣ POST

Πρόσφατα το Facebook πρόσθεσε την δυνατότητα προγραμματισμού της ημερομηνίας και ώρας δημοσίευσης ενός post.Μπορείτε δηλαδή όταν έχετε ελεύθερο χρόνο να ετοιμάσετε μια σειρά από posts και να επιλέξετε εσείς πότε ακριβώς θέλετε να δημοσιευτεί το κάθε ένα.

xronodiagramma

Πολλοί ίσως αναρωτηθούν “Γιατί να μην τα δημοσιεύσω όλα μαζί;”.
Πρώτον υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να εκνευρίσετε κάποιους από τους χρήστες με αποτέλεσμα να σταματήσουν να ακολουθούν την σελίδα σας ή απλά να επιλέξουν να μην τους εμφανίζονται τα posts σας στο μέλλον.

Δεύτερον κατανέμοντας τα posts σας σε διαφορετικές ώρες και ημέρες τα εμφανίζετε σε μεγαλύτερο εύρος χρηστών πετυχαίνοντας καλύτερα αποτελέσματα.

Τρίτον η σελίδα σας θα έχει συνεχώς ανανεωμένο περιεχόμενο κάτι που κρατάει το ενδιαφέρον των χρηστών.

ΠΡΟΘΗΚΗ ΕΞΤΡΑ TAB ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Μια σελίδα Facebook σας δίνει την δυνατότητα να προσθέσετε έξτρα καρτέλες / tabs με περιεχόμενο της επιλογής σας. Μπορείτε για παράδειγμα να ετοιμάσετε μια καρτέλα για έναν διαγωνισμό ή μια προσφορά, ένα tab που περιγράφει τις υπηρεσίες σας και ότι άλλο χρειάζεστε.

ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Στο “about” της σελίδας σας (σχετικές πληροφορίες) θα βρείτε κατηγορίες που είναι σχετικές με μια επιχείρηση όπως οι ώρες λειτουργίας, το έτος ίδρυσης, τα προϊόντα κτλ. Επίσης δημιουργώντας μιας σελίδα Facebook ορίζετε και τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείστε.

ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ FACEBOOK

Όταν ένας χρήστης βρίσκεται στην επιχείρησή σας θα μπορεί να κάνει check in στην διεύθυνσή σας και να μοιραστεί με τους φίλους του την τοποθεσία του γραφείου ή του καταστήματός σας.

Μια Facebook σελίδα δείχνει σίγουρα πιο επαγγελματική στα μάτια των χρηστών του Facebook μιας και δείχνει ότι σας νοιάζει η εικόνα της επιχείρησής σας. Δημιουργήστε και εσείς μια σελίδα Facebook ή μετατρέψτε το προφίλ σας σε μια, ώστε να έχετε πρόσβαση σε όσα αναφέραμε παραπάνω.

Σε επόμενο άρθρο θα περιγράψουμε τα βήματα μετατροπής ενός Προφίλ Facebook σε Σελίδα Facebook.

Συντάχθηκε απο την Μαρία Παπανδρέου