Αυτό που ξεκίνησε ως μια εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών για κινητά, έχει εξελιχθεί σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα πολυμέσων. Με πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες – περίπου το 60% των οποίων χρησιμοποιούν την εφαρμογή καθημερινά – το Instagram είναι η τέλεια πλατφόρμα για να αυξήσετε το κοινό σας και να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα.

Στην πραγματικότητα, το 83% των χρηστών δήλωσαν ότι ανακάλυψαν νέα προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω του Instagram. Θέλετε να παρουσιάσετε την επωνυμία σας στην αφοσιωμένη βάση χρηστών του Instagram; Είναι εύκολο! Δείτε πως!

Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να ξεκινήσετε στο Instagram: 

  1. Δημιουργήστε έναν λογαριασμό Instagram Business ή Creator. Έτσι μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε πρόσθετες πληροφορίες, αναλυτικά στοιχεία, τη δυνατότητα διαφήμισης και ειδικά προνόμια προφίλ (όπως στοιχεία επικοινωνίας).
  2. Βελτιστοποιήστε το προφίλ σας. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να βελτιστοποιήσετε το προφίλ σας, ώστε οι χρήστες να μπορούν σας βρίσκουν εύκολα στην αναζήτηση μαθαίνοντας για την επιχείρησή σας απλά κοιτάζοντας το Προφίλ σας.
    1. Χρησιμοποιήστε μια αναγνωρίσιμη εικόνα προφίλ (π.χ. Το λογότυπό σας).
    2. Έχετε όνομα χρήστη και όνομα που είναι εύκολα αναζητήσιμο.
    3. Επιλέξτε τη σωστή κατηγορία για την επιχείρησή σας.
    4.  Γράψτε ένα ελκυστικό, περιγραφικό βιογραφικό.
    5. Συμπεριλάβετε τον ιστότοπο και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
  3. Αποφασίστε ποια hashtag θα χρησιμοποιήσετε στις αναρτήσεις σας. Τα Hashtags βοηθούν στην κατηγοριοποίηση του περιεχομένου σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως 30 hashtag ανά ανάρτηση. Επιλέξτε τουλάχιστον ένα σχετικό hashtag, ώστε οι χρήστες να μπορούν να βρουν την επιχείρησή σας στις αναζητήσεις τους.
  4. Εξοικειωθείτε με τους διαφορετικούς τύπους αναρτήσεων του Instagram. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να μοιραστείτε περιεχόμενο και να προσελκύσετε το κοινό σας στο Instagram:
    1. Grid. Το Grid εμφανίζει φωτογραφίες και βίντεο που έχετε ανεβάσει το προφίλ σας. Οι αναρτήσεις σας μπορούν να έχουν λεζάντες με έως 2.200 χαρακτήρες. Λάβετε υπόψη ότι οι δύο πρώτες γραμμές της λεζάντας σας θα εμφανιστούν πριν από το μήνυμα “Διαβάστε περισσότερα”. Έχοντας αυτό κατά νου, γράψτε τις δύο πρώτες γραμμές ώστε να είναι ελκυστικές ή να υποκινούν την περιέργεια του χρήστη.
    2. Stories. Τα Stories είναι φωτογραφίες ή βίντεο που εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες, εκτός εάν προστεθούν στις καλύτερες στιγμές του προφίλ σας. Μπορείτε να δημοσιεύετε πιο συχνά περιεχόμενο και να μοιράζεστε με το κοινό σας καθημερινές στιγμές της επιχείρησής σας (π.χ. Περιεχόμενο behind the scenes).
    3. IGTV. Μπορείτε να δημοσιεύσετε κατακόρυφα βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας μέσω της πλατφόρμας του IGTV του Instagram. Αυτά τα βίντεο μπορούν επίσης να εμφανίζονται στο πλέγμα σας και ιστορίες.
    4. Reels. Το Instagram Reels είναι κάθετα βίντεο κλιπ διάρκειας 15-30 δευτερολέπτων που μπορούν να κοινοποιηθούν και στις ιστορίες σας. Είναι ένας νέος και εξαιρετικός τρόπος για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον του υπάρχοντος κοινού σας. (Τα Instagram Reels δεν είναι ακόμη διαθέσιμα στην Ελλάδα)

Στη συνέχεια, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα περιεχομένου για το τι θα δημοσιεύετε στο Instagram και πότε.

Τύποι περιεχομένου για δημοσίευση στο Instagram: 

  1. Πίσω από τα παρασκήνια. Δημοσιεύστε περιεχόμενο που δείχνει στους οπαδούς τα παρασκήνια της εταιρείας σας.
  2. Post που θα εμπνεύσουν. Γράψτε εμπνευσμένα αποσπάσματα που ταιριάζουν με τις αξίες της επωνυμίας σας. Σε αυτά τα post μπορείτε να προσθέστε την επωνυμία της εταιρείας σας (π.χ. Το λογότυπό σας) και στη συνέχεια να δείτε τα like και τα shares να αυξάνονται!
  3. Posts Εκμάθησης. Αυτές οι αναρτήσεις μπορούν να βοηθήσουν και να καθοδηγήσουν τους πελάτες σας, λύνοντας κάποια προβλήματα τους.
  4. Βίντεο. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσθέσετε βίντεο στο Instagram, όπως Ιστορίες Instagram, το απλό βιντεο 60 δευτερολέπτων, τα reels 15-30 δευτερολέπτων ή μέσω του IGTV.
  5. Περιεχόμενο που δημιουργείται από τους ίδιους τους χρήστες (UGC). Η κοινή χρήση αναρτήσεων των οπαδών σας (UGC) μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης και αλληλεπίδρασης με το κοινό σας.
  6. Case studies και σχόλια πελατών. Αυτός ο τύπος περιεχομένου χρησιμοποιεί πραγματικές ιστορίες για την ενημέρωση των ακολούθων σας σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Μέσα από πραγματικές ιστορίες πελατών μπορείτε να δείξετε ότι κατανοείτε τις ανάγκες του κοινού σας.
  7. Αφηγήσεις. Αυτός ο τύπος περιεχομένου αφηγείται την ιστορία της επωνυμίας σας. Το περιεχόμενο αφήγησης δημιουργεί αίσθημα εμπιστοσύνης και προσελκύει νέους υποψήφιους πελάτες.

Ισορροπώντας μεταξύ αυτών των τύπων περιεχομένου στο Instagram, επιτυγχάνετε πολλούς στόχους για την επιχείρησή σας. Μερικοί από αυτούς είναι η επέκταση του αγοραστικού σας κοινού και της απήχησης της επιχείρησης, η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας και η άμεση ενημέρωσή τους σχετικά με τις δραστηριότητες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.