Έχετε πια την δική σας ιστοσελίδα. Έχει αρχίσει και εμφανίζεται και στα αποτελέσματα του Google. Τώρα τι πρέπει να κάνετε; Αρκεί να υπάρχει απλά η ιστοσελίδα χωρίς να ασχολείστε καθόλου από εδώ και πέρα; Θα μπορέσει από μόνη της να σας φέρει νέους πελάτες; Το πιο πιθανό είναι πως όχι.
Τι πρέπει λοιπόν να κάνετε; Καταρχήν να αφιερώσετε λίγο χρόνο ή να αναθέσετε σε κάποιον επαγγελματία την συντήρηση της ιστοσελίδας σας. Στη συνέχεια του άρθρου θα δείτε μερικές από τις προτάσεις μας.
ΚΑΝΤΕ ΓΝΩΣΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ.
Τυπώστε νέο έντυπο διαφημιστικό υλικό που θα περιλαμβάνει την διεύθυνση της ιστοσελίδας σας. Έτσι αν κάποιος θελήσει να μάθει περισσότερα για εσάς και τις υπηρεσίες σας απλά θα επισκεφτεί το website σας.
Καταχωρήστε την ιστοσελίδα σας σε καταλόγους και μηχανές αναζήτησης του internet. Υπάρχουν δεκάδες websites που θα μπορούσαν να καταχωρήσουν και την δική σας ιστοσελίδα δωρεάν ή με κάποιο κόστος.
ΔΩΣΤΕ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑ-ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΥΝ.
Ανακοινώστε προσφορές μέσω της ιστοσελίδας σας ή διοργανώστε κάποιον διαγωνισμό για τους επισκέπτες σας.
Πολλές επιχειρήσεις πωλούν τα προϊόντα τους σε χαμηλότερη τιμή όταν η αγορά γίνεται μέσω της ιστοσελίδας τους. Έτσι αυξάνεται η κίνηση στην ιστοσελίδα τους και μειώνονται τα λειτουργικά κόστη της επιχείρισης.
Ανανεώστε συχνά το περιεχόμενό σας. Δείξτε στους επισκέπτες σας ότι ενδιαφέρεστε για το πρόσωπο της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Έτσι θα ενδιαφερθούν και αυτοί με την σειρά τους για εσάς και τα προϊόντα σας.
Δυστυχώς πολλές επιχειρήσεις έχουν ιστοσελίδες ξεχασμένες, με προϊόντα που δεν υπάρχουν πια, με τιμές και στοιχεία επικοινωνίας που δεν ισχύουν κ.ο.κ. Αυτό μπορεί να κλονίσει τη εμπιστοσύνη ενός πιθανού διαδικτυακού (ή και όχι) πελάτη που θα προτιμήσει εν τέλη μια άλλη επιχείριση με ανανεωμένη ιστοσελίδα που εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά.
ΑΝΑΠΤΥΞΤΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ SOCIAL NETWORKING
Δημιουργήστε προφίλ στα πιο γνωστά social networking & social bookmarking sites και χρησιμοποιήστε τα για την διάδοση των προϊόντων και των ιδεών σας.
Προσοχή : Η κακή, υπερβολική χρήση αυτών των site μπορεί να φέρει αντίθετα αποτελέσματα. Γιαυτό μην υπερβάλλετε στην διαφήμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.
Ελέγξτε καθημερινά το email σας. Κάποιος μπορεί να ενδιαφερθεί για τις υπηρεσίες σας και να ζητήσει περισσότερες πληροφορίες στέλνοντας σας ένα email μέσω της ιστοσελίδας σας. Μια καθυστερημένη (ή ανύπαρκτη) απάντηση θα δείξει στον ενδιαφερόμενο ότι ίσως δεν παίρνετε στα σοβαρά την δουλειά σας, με αποτέλεσμα να χάσετε ένα πιθανό πελάτη.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΣΤΟ INTERNET
Βελτιστοποιήστε την για καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης και κυρίως στο Google μιας και κατέχει το εντυπωσιακά μεγαλύτερο ποσοστό αναζητήσεων σε σχέση με άλλες μηχανές αναζήτησης. Αυτό μπορεί να σημαίνει οτι θα πρέπει να αλλάξετε πολλά στοιχεία τη ιστοσελίδας σας, από τα κείμενα και τις φωτογραφίες μέχρι τον κώδικά της.
Δημιουργήστε PPC διαφημιστικές καμπάνιες, όπως το Google Adwords και το Facebook ads. Στοχεύστε τις διαφημίσεις σας μόνο σε όσους σας ενδιαφέρουν και πληρώστε μόνο όσο επιθυμείτε.
Στείλτε ενημερωτικά newsletters στους συνδρομητές σας. Μοιραστείτε τα νέα της επιχείρησής σας, τις νέες υπηρεσίες & προϊόντα καθώς και τις τελευταίες προσφορές που θέλετε να προτείνετε στους πελάτες σας.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Το συμπέρασμα είναι οτι η δουλειά μιας ιστοσελίδας δεν πρέπει να τελειώνει την στιγμή που ολοκληρώνεται η κατασκευή της. Η ιστοσελίδα σας είναι το πρόσωπο σας στο internet και πρέπει να είναι πάντα φρέσκια και ανανεωμένη για να προσελκύει συνεχώς νέους επισκέπτες και κατ’επέκταση πελάτες.