Το να χρησιμοποιήσεις το κατάλληλο δέλεαρ για το newsletter σου θα βοηθήσει σε δύο τομείς. Πρώτον δίνει ένα λόγο στους επισκέπτες να εγγραφούν. Δεύτερον, δημιουργεί την εντύπωση στους αναγνώστες, ότι έχεις να προσφέρεις τέλειο περιεχόμενο στα email που θα λαμβάνουν αφού κάνουν την εγγραφή τους.
Με άλλα λόγια, θα αυξήσει την αναγνωσιμότητα του newsletter και τις μετατροπές σου.
Ποιό είναι λοιπόν το σωστό δέλεαρ για εσένα και την επιχείρησή σου;
Ας δούμε τι αποτελεί ένα καλό δέλεαρ:
- Περιέχει πραγματικά χρήσιμο περιεχόμενο
- Έχει υψηλή αντιληπτή αξία*
- Είναι μοναδικό
- Επιλύει ένα πρόβλημα που οι αναγνώστες σου θέλουν να λυθεί
*Η αντιληπτή αξία ορίζεται ως η συνολική αξιολόγηση από τους καταναλωτές της χρησιμότητας του brand, βασιζόμενοι στις αντιλήψεις του τι λαμβάνουν και τι δίνουν ως αντάλλαγμα σε σύγκριση με άλλα brands (Lassar et al., 1995, Netemeyer et al., 2004)
Για παράδειγμα, ένα εξαιρετικό δέλεαρ για κάποιον που διδάσκει μάρκετινγκ εστιατορίων μπορεί να είναι το παρακάτω: “10 μη συμβατικοί τρόποι για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες στο εστιατόριο σας“. Είναι χρήσιμο, έχει υψηλή αντιληπτή αξία, είναι μοναδικό και λύνει το πρόβλημα της έλλειψης αρκετών πελατών.
Όταν προσπαθείς να βρεις το σωστό δέλεαρ για την επιχείρησή σου είναι καλό να γνωρίζεις και τι κάνει ο ανταγωνισμός στον τομέα σου. Τι φράσεις χρησιμοποιούν; Τι συναντάς συχνά στις διαφημίσεις τους;
Για παράδειγμα, αν είσαι διατροφολόγος, ένας κακός τίτλος για δέλεαρ θα ήταν το “Πώς να χάσετε 10 κιλά σε 30 ημέρες” επειδή είναι κάτι που διαβάζουμε πολύ συχνά. Δεν σε ξεχωρίζει λοιπόν από τον ανταγωνισμό. Ομοίως, εάν ασχολείσαι με το web marketing, ένας λάθος τίτλος δέλεαρ θα ήταν κάτι όπως το “Πώς να αποκτήσετε πολλή επισκεψιμότητα“. Είναι τόσο γενικό που όλοι σίγουρα το έχουν ξαναδιαβάσει κάπου.
Αντ ‘αυτού, κάνε τον τίτλο δέλεαρ, μοναδικό. Η μοναδικότητα φέρνει μετατροπές. Η φράση που θα σκεφτείς πρέπει να ξεχωρίζει τόσο πολύ που όταν ο επισκέπτης την διαβάσει να θέλει αμέσως να μάθει περισσότερα.
Για το παραπάνω παράδειγμα απώλειας βάρους, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα τίτλο, όπως: “Χάστε έως και 22 κιλά μειώνοντας την κατακράτηση νερού του σώματός σας.”
Για το παράδειγμα του web marketing, μπορεί να είναι κάτι όπως: “Πώς κέρδισα 5.341 ευρώ σε μόλις 39 ημέρες – ένας βήμα προς βήμα οδηγός“.
Πώς να βρεις ένα τίτλος δέλεαρ για την δική σου επιχείρηση
Έχοντας κατά νου τα παραπάνω τέσσερα κριτήρια, βγάλε ένα φύλλο χαρτί και ξεκίνησε το brainstorming.
Ρώτα τον εαυτό σου:
- Ποια είναι τα συχνότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι στον τομέα δραστηριότητας μου;
- Τι είναι μοναδικό στην δική μου ιστορία;
- Ποια είναι τα δυνατά μου σημεία; Πώς μπορώ να τα μετατρέψω σε όφελος για τους πελάτες μου;
- Τι είναι κάτι που δεν καλύπτεται από τον ανταγωνισμό;
- Τι είναι αυτό που ξέρω εγώ και είναι ελάχιστα γνωστό στην αγορά;
Γράψε ιδέες για όσο το δυνατόν περισσότερα θέματα. Σκέψου τουλάχιστον είκοσι θέματα πριν βάλεις κάτω το στυλό σου. Άφησε την λίστα στην άκρη για μια ή δύο ημέρες και, στη συνέχεια, επέστρεψε και επίλεξε την πιο δυνατή φράση που έχεις γράψει.
Το να έχεις ένα συναρπαστικό δέλεαρ μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας λίστας που δεν έχει μεγάλη συμμετοχή με μια λίστα που φέρνει άφθονες πωλήσεις και εγγραφές. Σιγά σιγά θα δείς πως η συγγραφή ενός σωστού τίτλου για δέλεαρ δεν είναι δύσκολη αν θυμάσαι τα 4 βασικά σημεία που αναφέραμε παραπάνω.
Θες να ξεκινήσεις εύκολα την αποστολή του δικού σου Newsletter;
Δες εδώ πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε ή κάλεσε μας στο 24210.28819.