Σύμφωνα με έρευνα της Clutch 94% των καταναλωτών λένε ότι ένας ιστότοπος πρέπει να είναι εύκολος στην πλοήγηση.

Ας πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή.

Το ζήτημα του “εθισμού στο Διαδίκτυο” ακούγεται όλο και πιο έντονα καθώς ο χρόνος που καταναλώνει online ο μέσος χρήστης του internet έχει αυξηθεί.  Για αυτό τον λόγο και θέλοντας να προλάβουν την νέα εποχή “Ψηφιακής Ευεξίας”, μεγάλες εταιρείες όπως η Google, η Apple, το Facebook και το Instagram προσπαθούν να διευκολύνουν τους χρήστες να σπάσουν τον εθιστικό αυτό κύκλο.

Τι είναι όμως η “Ψηφιακή Ευεξία” ή “Digital Wellbeing”

Είναι ένας τρόπος ζωής, που παράλληλα με τη χρήση της τεχνολογίας, προάγει τη βέλτιστη υγεία και ευεξία του σώματος, του νου και του πνεύματος. Στην ιδανική περίπτωση, είναι η βέλτιστη κατάσταση υγείας και ευεξίας που είναι σε θέση να επιτύχει κάθε άτομο που χρησιμοποιεί την τεχνολογία.

Η έρευνα

Καθώς λοιπόν οι χρήστες θα προσπαθούν να βελτιώσουν την σχέση τους με την τεχνολογία, στα πλαίσια της “Ψηφιακής Ευεξίας”, ο χρόνος που είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν στην αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο θα μειώνεται.

Προκειμένου να ανακαλύψει ακριβώς τι αναζητούν οι καταναλωτές σε έναν ιστότοπο η Clutch διενήργησε έρευνα με δείγμα 612 χρήστες του internet και θέμα τα χαρακτηριστικά των ιστοσελίδων που οι χρήστες εκτιμούν περισσότερο. Επειδή λοιπόν θέλουν να δαπανούν λιγότερο χρόνο online, είναι λογικό να θέλουν περισσότερη αποδοτικότητα.

Συνεπώς, οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με ψηφιακή παρουσία, θα πρέπει να δημιουργήσουν ιστοσελίδες που να προσφέρουν στον επισκέπτη καλύτερη και αποδοτικότερη εμπειρία, για να εξασφαλίσουν έτσι ότι το κοινό τους θα επιστρέψει.

Η Kelsey McKeon, η οποία έγραψε την έκθεση για την Clutch, δήλωσε ότι

Η εύκολη πλοήγηση πρέπει να είναι η κορυφαία προτεραιότητα των εταιρειών κατά τη δημιουργία μιας νέας ιστοσελίδας. Με την προσθήκη απλών και προσαρμόσιμων στην οθόνη μενού πλοήγησης, οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν μια ενστικτώδη εμπειρία χρήστη. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει επίσης να ενσωματώνουν ένα συνδυασμό σημερινών τάσεων και διαχρονικών σχεδιαστικών στοιχείων για ένα σχέδιο που οι άνθρωποι θα βρουν πάντα μοντέρνο“.

Η McKeon κλείνει το άρθρο της λέγοντας

Βάζοντας προτεραιότητα τις ανάγκες των χρηστών της ιστοσελίδας, οι εταιρείες μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές τους. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ακούτε αυτό που πραγματικά θέλουν οι άνθρωποι”.

ΕΡΕΥΝΑ: clutch.co