Όταν ένας χρήστης του internet γράψει στο google την φράση ή την λέξη που τον ενδιαφέρει (π.χ. “λουλούδια”) το google εμφανίζει αυτόματα μια μεγάλη λίστα με αποτελέσματα που αφορούν την λέξη που ψάχνει ο επισκέπτης. Συγχρόνως εμφανίζονται στην δεξιά στήλη των αποτελεσμάτων (και μερικές φορές πάνω από τα αποτελέσματα) όλες οι διαφημιζόμενες ιστοσελίδες που έχουν σχέση με την φράση της αναζήτησης.
Κάθε φορά που ένας χρήστης πατήσει μια από τις διαφημίσεις σας αφαιρείται ένα προκαθορισμένο ποσό από τον λογαριασμό σας (π.χ. 0.1€ ανα κλίκ). Μπορούμε να ορίσουμε διαφορετικό ποσό για κάθε λέξη ή φράση κλειδί που μας ενδιαφέρει. Πρέπει όμως πάντα να αλλάζουμε τις παραμέτρους τις καμπάνιας μας με βάση τις κινήσεις των ανταγωνιστών και των δικών τους διαφημίσεων.
Όσο πιο πολλά χρήματα έχει αναθέσει ο διαφημιζόμενος σε κάθε λέξη κλειδί που επέλεξε τόσο πιο πιθανό είναι να εμφανιστεί στην δεξιά λίστα και πάνω από τους άλλους διαφημιζόμενους. Βέβαια αυτό δεν είναι το μόνο κριτήριο σύμφωνα με το οποίο το google κρίνει την θέση μιας διαφήμισης. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και η “ποιότητα” της διαφήμισης, των keywords και πολλών άλλων παραγόντων. Η Google ελέγχει όχι μόνο το ποσό που διαθέτετε, αλλά και την ποιότητα της ιστοσελίδας και του περιεχομένου σας, την σχετικότητα αυτών με την διαφήμισή σας καθώς και το πόσοι από όσους βλέπουν την διαφήμισή σας πατούν σε αυτή. Η τελική θέση σας στις διαφημίσεις εξαρτάται από ένα συνδυασμό των προηγουμένων.
Μπορείτε να δείτε μια παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας των διαφημίσεων Google Adwords στο παρακάτω βίντεο της Google. Επίσης μπορείτε να βρείτε ακόμη περισσότερα βίντεο της Google στην διεύθυνση https://www.youtube.com/user/GoogleBusiness